Hotely, penzióny a iné ubytovacie zariadenia na celom svete sú úspešné vtedy, keď sú ich zákazníci spokojní. Dosiahnuť sa to dá viacerými spôsobmi, jedným z nich je využitie virtuálnej recepcie. Táto technológia pomôže nielen vám, ale obľúbia si ju aj vaši zákazníci. Čo im prináša?

Moderné technológie masívne ovplyvňujú fungovanie sveta, hotelové služby nevynímajúc. Vďaka ich použitiu ubytovacie zariadenia lepšie a jednoduchšie zvládajú svoje každodenné činnosti. Od online rezervácií až po inteligentné hotelové izby, technológie jednoducho uľahčujú život vám a vašim zamestnancom.

A čo zákazníci? Aj tí rapídne menia svoje správanie a potreby. V konkurenčnom svete ubytovacích zariadení si vyberú to, ktoré najlepšie spĺňa všetky ich požiadavky. Hotely a penzióny sú tak nútené vymýšľať stále nové riešenia a inovatívne postupy, aby v duchu hesla „náš zákazník, náš pán“ naplnili očakávania. Ako v tom pomôže autonómny recepčný systém?

Virtuálna recepcia prináša pocit slobody

Ľudia si chcú na dovolenke oddýchnuť a tento oddych začína už pri výbere a registrácii do hotela. Podľa prieskumov si až 90 % mileniálov spája príjemný hotelový pobyt s možnosťou online check-inu prostredníctvom svojich telefónov alebo iných zariadení.  Chcú sa tak vyhnúť pomalým a zdĺhavým registráciám priamo na recepcii.

Pocit slobody a absolútneho relaxu im môžete ponúknuť aj prostredníctvom virtuálnej recepcie. Ghost Host sa postará o všetky rezervácie, pozbiera predpísané dáta a automaticky manažuje check-iny a check-outy vašich hostí. Práve online registrácia pomáha zlepšovať váš vzťah s hosťami, vytvárať trvalé zážitky a zvyšovať lojalitu k značke.

Zákazníci majú radi pohodlie

V dnešnej dobe sa všetci ponáhľame. A čím viac sa ponáhľame, tým viac pohodlia hľadáme. Bez ohľadu na cieľového zákazníka vášho ubytovacieho zariadenia (mileniáli, turisti, seniori, podnikatelia), všetci budú váš hotel alebo penzión milovať, pokiaľ im ponúknete pokročilý online servis, online check-in, ušetríte čas, poskytnete pocit bezpečia a najmä – keď im ponúknete pohodlie.

Prostredníctvom autonómnej virtuálnej recepcie môžete ovládať teplotné senzory v hoteli a ak sa hostia sťažujú na veľkú zimu či veľké teplo, jednoducho to skontrolujete cez svoj smartfón. S online aplikáciou Room control budú vaši hostia sami ovládať klimatizáciu v izbách. Nezabúdajte, že úroveň pohodlia má nemalý podiel na hodnotení, ktoré neskôr od hostí dostanete.

zákazník virtuálnej recepcie

Budujte si vzťahy so zákazníkmi

Zamysleli ste sa niekedy, koľko krokov zákazník absolvuje po príchode na klasickú recepciu? Musí napríklad:

  • odovzdať všetky potrebné informácie k registrácii,
  • pracovník na recepcii ich musí všetky nahodiť do počítača,
  • musí vybrať a odovzdať kľúč,
  • spísať potrebné papiere a dať ich na podpis zákazníkovi,
  • zákazník musí absolvovať platbu.

Čo keď pracovník nemá svoj deň a tvári sa znudene? Čo keď práve nie je na recepcii a zákazník na neho musí čakať? S virtuálnou recepciou po príchode do vášho hotela na zákazníka čaká iba príjemná spoločenská miestnosť, kde prostredníctvom tabletov alebo vlastného smartfónu vykoná pohodlný check-in. Aj takáto skúsenosť pomáha budovať pozitívne vzťahy medzi zákazníkmi a ubytovacím zariadením.

Zákazníci si cenia skvelý zážitok z pobytu

Kedy začína zážitok z dovolenky? Je to vtedy, keď zákazníci prvýkrát vstúpia do svojej izby? Keď dorazia do vášho hotela? Je to ešte skôr, keď len plánujú cestu a prezerajú si práve vašu webstránku? Ten najúžasnejší zážitok tvorí všetko dokopy a každý jeden krok je dôležitý.

Vaši hostia by však už pred príchodom mali vedieť, že dostane vysokú a modernú úroveň služieb, ktoré ponúka vaša značka. Ak svojim hosťom poskytnete ľahko použiteľnú, jednoduchú a priamu technológiu, akou autonómna virtuálna recepcia bezosporu je, nastavíte tým tón komunikácie aj pre zvyšok ich pobytu.

Bezpečnosť na prvom mieste

A teraz nehovoríme len o bezpečnosti prevádzky alebo možnosti využitia kamerového systému. Aj keď sa aktuálna pandémia koronavírusu skončí, ľudia sa ešte nejaký čas budú báť cestovať v takej miere, ako predtým. Vďaka virtuálnej recepcii minimalizujete akýkoľvek neželaný styk hostí s vašimi zamestnancami a pritom im zaručíte 100 % súkromie a vysokú úroveň služieb.

Šťastní a spokojní zákazníci, ktorí sa vždy radi vrátia, sú tou správnou vizitkou kvality vášho ubytovacieho zariadenia. Prečo im teda neposkytnúť to najlepšie aj v podobe moderných virtuálnych technológií?