NÁŠ SYSTÉM

Hardware

Pri implementácii Ghost Host systému je prvá fáza dedikovaná výlučne hardwaru: potrebné káblovanie, inštalovanie klávesníc, kamier, senzorov, ktoré sa vo finále spoja do vlastnej, nezávislej siete, celý systém tak ostáva operácie schopný aj pri výpadku elektriny.

Vitálnou súčasťou manažovania autonómnej prevádzky sú bezpečnostné kamery. Ponúkame vybudovanie kamerového systému ako súčasti Ghost Hostu v prípade, ak Vaša prevádzka ešte nemá postačujúci kamerový systém.

Môžete si vybrať z rôznych typov senzorov do svojej prevádzky – čokoľvek si želáte mať pod kontrolou na diaľku, bude zabezpečené

Skutočne ďiaľkové ovládanie klimatizácii

Pre Vašich hostí dodáme našu online aplikáciu Room Control, ktorou si môžu nastavovať teplotu svojej izby priamo zo svojho telefónu a Vy už nikdy nestratíte ďiaľkové ovládanie od klímy. Samozrejme, môžete nastavenia hostí regulovať.

Ďiaľkové ovládanie svetiel

Ovládané aplikáciou Room Control.

Teplotné senzory

Hostia sa permanentne sťažujú na teplotu v izbách? Jednoducho všetky izby a chodby skontrolujete cez Váš smartfón, prípadne nastavíte správnu.

g

Decibelometer

V prípade, ak sú niektorí hostia príliš hluční, dostanete o tom notifikáciu z decibelometrov v spoločných priestoroch.

Záplavové senzory

Kamery v kúpelniach mať nemôžete, ale budete informovaný, ak niečo nečakané začne zatekať.

Software

Spravovanie rezervácii a online platieb. V závislosti od typu Vašej prevádzky tieto úlohy Ghost Host vykonáva dvoma spôsobmi:

  1. Prevádzkovanie hostelu:is prvým krokom je používanie channel manager – teda systému, ktorý balansuje predaje na rôznych bookingových platfromách naraz – Ghost Host je kompatibilný s najpopulárnejším channel managerom na trhu – Cloudbeds.

  2. Prenajímanie Vášho bytu na Airbnb:on Airbnb: Ghost Host berie informácie o rezerváciach priamo z Airbnb, v tomto prípade žiaden channel manager nepotrebujete. Celý ňižšie uvedený proces je v tomto prípade zásadne jednoduchší.

Spravovanie online check-inu Vašich hostí a notifikácie s ním spojené tak na Vašej strane, ako aj na strane hosťa. Hosť urobí rezerváciu, v tom momente dostane email a sms správu s osobnou výzvou k dokončeniu online check-inu. Kompletné vyplnenie online check-inu je prerekvizitou pre získanie prístupového PIN kódu.

Časová obmedzenosť každého PIN kódu je determinovaná check-in a check-out časom: napríklad, ak je check-in čas pre príchodzích hostí vo Vašej prevádzke o 14:00, v tomto čase začne kód hosťa fungovať a vie sa ubytovať. Samozrejme ak si hosť vyžiada early check-in a chcete mu ho poskytnúť, viete platnosť kódu prepísať manuálne. Ak je Váš check-out čas o 10:00 – toto je čas, kedy hosťov PIN kód fungovať prestane. Aj túto platnosť viete v prípade potreby prepísať manuálne.

Guest Area pre Vašich hostí: priestor špecificky vytvorený pre konkrétnu rezerváciu, kde Váš hosť nájde všetky informácie o svojom pobyte, má možnosť chat komunikácie s Vami a kde si prípadne môže prečítať akékoľvek info, ktoré považujete za potrebné – privítanie, krátka história Vášho zariadenia, a podobne

Host Area pre Vás: admin panel, kde nájdete všetky dôležité informácie a úlohy týkajúce sa každej rezervácie, monitorovanie všetkých check-inou a check-outov, stav každej rezervácie a samozrejme, tú istú chat možnosť, aby ste mohli priamo komunikovať s svojimi hosťami.

Monitorovanie všetkých regulovaných vstupov a zámkov.

n

Automatické exporty všetkých úradmi predpísaných dokumentov.

i

Denné exporty pre upratovaciu službu.